Dimecres se celebra la missa se Sant Antoni

11 de juny de 2007



Per onzè any consecutiu l’ermita de Sant Antoni de Pàdua serà l’escenari de la missa amb honor del patró del gremi de construcció.Dimecres 13 de juny se celebra a Cubelles un dels actes litúrgics més arrelats al nostre municipi. Per onzè any consecutiu l’ermita de Sant Antoni de Pàdua serà l’escenari de la missa en honor del patró del gremi de construcció, un dels gremis amb representació a Cubelles des de fa uns anys. L’ermita, que data de finals del 1600, es va començar a restaurar l’any 1996 per iniciativa d’un grup d’amics, que responien tots ells al nom d’Antoni, i d’aquesta manera va néixer la confraria dedicada a aquest sant.

Antoni Pineda, un dels fundadors de la confraria, explica que "les restauracions encara segueixen i, sense anar més lluny, fa pocs dies es van canviar les portes de l’ermita". També s’han fet uns nous serveis que podran ser estrenats dimecres pel nombrós públic que omple el carrer Sant Antoni any rere any.

La celebració de la festa de Sant Antoni de Pàdua, com ja és costum, començarà a les 8 del vespre amb la processó que sortirà de la parròquia de Santa Maria de Cubelles i acabarà a l’ermita de Sant Antoni. Tot seguit se celebrarà la tradicional missa al aire lliure, precedida per la benedicció i distribució dels panets de Sant Antoni i, per acaba, es convidarà a coca i vi bo a tots els assistents.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023