22 de novembre de 2016
L’entitat Cubelles Noir i l’Ajuntament organitzen la presentació de tres llibres els dies 3 i 10 de desembre
L’associació Cubelles Noir i l’Ajuntament de Cubelles han organitzat les jornades Nadal Negre, un seguit de vermuts literaris on es presentaran tres novetats literàries d’autors de referència dins del gènere.
La primera trobada tindrà lloc el dissabte 3 de desembre a les 11.30 h. al Centre Social. Els membres de l’entitat, Xavier Borrell i Yoli Garcia, dirigiran una tertúlia literària amb el metge i escriptor vilafranquí, Joan Maria Arenas, qui ara fa un any va publicar la seva darrera novel·la, Nit.
El Nadal Negre prosseguirà el dissabte següent, 10 de desembre, a les 11.30 h. també al Centre Social amb José Vaccaro i Vicente Coarachán, que presenten, respectivament, els seus llibres Conjura Gaudí i Olga.
El vermut que s’hi servirà és una cortesia de l’establiment Celler del Porró, de Cubelles.