Cubelles celebra la Diada Nacional de Catalunya

10 de setembre de 2007



L´acte oficial s´iniciarà a les 12 del migdia al monument a l´Onze de Setembre, El geni i la força bruta, ubicat a la plaça de l´EsglésiaLa vila de Cubelles tornarà a lluir senyeres i cantarà al so de l´himne nacional de Catalunya, Els Segadors, en l´acte oficial de commemoració de la Diada Nacional. L´Onze de Setembre, a les 12 del migdia, el monument en commemoració de la Diada, El geni i la força bruta, obra del cubellenc Anselm Cabús, concentrarà els actes oficials.

A les 12 del migdia s´obrirà la commemoració amb l´actuació del Cor l´Espiga de Cubelles, que un any més acompanya musicalment l´acte. Seguidament, les autoritats locals i les pubilles de la vila hissaran una senyera de més de 50 metres des del peu fins dalt del Campanar, al so de l´himne català. Seguidament, les entitats, associacions i grups polítics faran una ofrena floral al monument a l´Onze de Setembre, per acabar amb el parlament oficial de l´Alcaldessa de Cubelles, Maria Luïsa Romero, i el Cant de la Senyera, interpretat novament pel Cor l´Espiga.

A continuació, a la plaça de la Vila, la Cobla Ressò oferirà una ballada de sardanes, que completarà les activitats de la Diada Nacional de Catalunya.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023