Comunicat de Guanyem Cubelles

7 de juliol de 2016

L´assemblea de Guanyem Cubelles reunida el dilluns dia 4 de Juliol acorda les següents consideracions respecte als comentaris protagonitzats pel regidor Joaquim Macià fora de micro en la roda premsa feta pel govern municipal el passat 29 de Juny:
- Guanyem Cubelles considera que els comentaris que fa aquest regidor són vergonyosos, despectius i fora de lloc.

- Com a representant públic escollit per la ciutadania i alhora representant d´una formació política, un regidor o regidora ha d´estar a l´alçada de les circumstàncies en tot moment. Un regidor o regidora no pot dir el primer que s´he li passa pèl cap ,menys encara en un acte públic.

- Guanyem Cubelles no aprova aquest tipus d´actituds, ni les excusarà, és més,un representant públic ha de tractar amb respecte i educació a tothom. D´aquesta forma ,els arguments que fa valer el govern municipal de la nostra vila parlant de consens, de diàleg i respecte amb els partits de l´oposició, queden dilapidats amb aquest tipus de comentaris.

-Per últim, tot i que el regidor en qüestió ha demanat disculpes en un mitjà de comunicació local, considerem que l´Alcaldia com a màxim òrgan del consistori, ha d´obrar amb responsabilitat i fermesa , i en conseqüència ha prendre mesures al respecte per a que això no es torni a repetir.

Cubelles 5 de Juliol de 2016

• Logo Guanyem Cubelles