L’Ajuntament posa en marxa un servei de cita prèvia per a millorar l’atenció en els tràmits

2 de juliol de 2019


D’entrada es pot demanar per als tràmits del padró i l’alta del certificat Idcat, que es realitzen a l’OPIC



Per tal de millorar l’atenció ciutadana, oferint un servei més planificat i amb menys esperes, l’Oficina de Participació i Informació Ciutadana (OPIC) posa en marxa a partir d’aquesta setmana un servei de cita prèvia per als tràmits relacionats amb el padró (alta, baixa, canvi de domicili i certificats d’empadronament) i per a l’alta del certificat electrònic Idcat.

 

En el cas de l’alta, baixa i canvi de domicili, el servei permet seleccionar fins a 5 franges horàries en les quals realitzar els tràmits, de dilluns a divendres. Les persones que disposin de la cita prèvia seran ateses a l’hora més pròxima a la reservada. Per al certificat d’empadronament, s’han establert de dilluns a divendres 10 franges per a realitzar el tràmit. Pel que fa a la petició de l’Idcat, es pot fer els dilluns, dimecres i divendres en 3 franges horàries.

 

El servei de cita prèvia s’anirà ampliant a altres serveis municipals per tal de millorar l’atenció ciutadana. Properament es podria incorporar per als tràmits de l’OMIC, l’entrevista amb tècnics d’Urbanisme,...

 

Oficina Virtual

L’accés presencial a l’OPIC no és la única forma que disposa la ciutadania per realitzar tràmits amb l’Ajuntament de Cubelles, ja que disposen de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC) disponible tots els dies de l’any les 24h.

 

Per a poder accedir als tràmits cal disposar de certificat electrònic (DNIe, Idcat, FNMT...). Precisament, l’OPIC és oficina tramitadora de l’Idcat, que permet fer tots els tràmits amb l’Ajuntament així com amb qualsevol altre administració, empreses de serveis, entitats financeres, hisenda, trànsit...

 

 


  • Logo opic

Enllaços relacionats

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023