El Cor l’Espiga celebra un emotiu concert de Nadal a favor de la Marató

21 de desembre de 2016


L’entitat i l’Ajuntament homenatgen el seu expresident, Francesc Capdet, i els cantaires Vicenç Fita i Rosalia Carbonell



L’associació de cant coral, Cor l’Espiga, va celebrar diumenge passat una nova edició del seu tradicional concert de Nadal a favor de la Marató de TV3. Enguany, la jornada va adoptar un to especialment emotiu atès que l’entitat va aprofitar per homenatjar el seu expresident, Francesc Capdet, que acaba de ser rellevat en el càrrec per Teresa Joval, i els cantaires Vicenç Fita i Rosalia Carbonell, dos dels seus integrants més estimats i que, després de molts anys d’activitat, han deixat la coral.

 

L’Ajuntament de Cubelles, juntament amb el pubillatge local, es va sumar al reconeixement i va lliurar un obsequi en senyal d’agraïment a Francesc Capdet i una carta on se’l regracia per la seva incansable tasca a favor del cant coral i de la cultura popular. Durant el concert, a més, es van estrenar oficialment al municipi els nous directors dels tres grups del Cor l’Espiga. Els nous responsables són David Llorens a la coral gran, Laia Ivern a l’Espiguetes i Marc Capardón al Cor l’Espiga XXI.

 

Durant el concert, que va omplir de gom a gom l’església de Santa Maria, es van interpretar peces populars i d’autors com Ortega Monasterio, Lluís Llach, John Lennon, Leonard Cohen, Josep Thió, Coldplay i Mecano, entre d’altres. A banda de les corals del Cor l’Espiga, també hi va actuar la Societat Coral Joia de Montjuïc. La trobada va cloure amb la interpretació conjunta de les cançons Allà en un pessebre i Joia en el món.                   


  • Vicenç Fita i Rosalia Carbonell, a la dreta de la imatge
  • Francesc Capdet rebent un obsequi de mans de Rosa Fonoll
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023