20 de maig de 2020
L'assessorament anirà a càrrec de la consultora cubellenca, Marisol Garcia Comunicació, i se centra en el replanteig de marca, producte i model de negoci
La regidoria d'Empresa i emprenedoria, encapçalada per Trini Vicente, ha impulsat la creació d'un servei d'assessorament gratuït per a petites empreses i autònoms del municipi, centrat en l'anàlisi del seu model de negoci, la reorientació estratègica, el replanteig de marca i producte i la comunicació. L'objectiu de la iniciativa, que anirà a càrrec de la consultora cubellenca, Marisol Garcia Comunicació, pretén combatre els efectes de la pandèmia de la COVID-19 sobre el teixit productiu de la vila i dotar els seus professionals d'eines per conservar la seva activitat i la possibilitat d'impulsar-ne de noves.
L’assessorament incidirà, fonamentalment, en quatre aspectes troncals:
Les empreses i comerços interessats poden sol·licitar el servei a la regidoria d’Empresa i emprenedoria telefònicament (93 895 03 00. Ext. 1268) o per correu electrònic (deconomica@cubelles.cat). Es tracta d’un servei totalment gratuït i que inicialment tindrà una vigència temporal de dos mesos.
Un cop admeses, les petites empreses, autònoms i comerços duran a terme un seguit d’entrevistes telemàtiques amb la professional externa. Posteriorment, un cop analitzada i marcada l’estratègia, es lliurarà una proposta de pla amb les línies d’actuació i es mantindrà una nova trobada virtual per al seu trasllat i explicació.
La iniciativa s'emmarca en el seguit d'accions que està impulsant la regidoria d'Empresa i emprenedoria amb l'objectiu de minimizar al màxim la greu crisi econòmica i social derivada de la COVID-19 i mantenir el teixit productiu local, en un context de clara davallada de la seva activitat. Així, des del decret de l'estat d'alarma, l'Ajuntament ha endegat un paquet de mesures que inclouen, entre d'altres accions, un seguit d'ajuts directes adreçats a comerços, empreses i autònoms locals, així com la posada en marxa del nou aplicatiu PM Comerç, creat per facilitar la seva digitalització i obrir nous canals d'interacció amb la clientela.