Entre el 22 i el 29 d'octubre es poden fer votacions als pressupostos participatius

22 d'octubre de 2018


Cada persona, major de 16 anys i empadronada a Cubelles, ha d'escollir 3 de les opcions aprovades



Des de les 00h del 22 d'octubre i fins a les 24h. del 29 d'octubre, la ciutadania empadronada a Cubelles major de 16 anys pot votar 3 de les 32 propostes aprovades en la 2a edició del pressupostos participatius de Cubelles. La votació es pot fer presencialment a l’OPIC, de dilluns a divendres de 09:00h a 14:30h i  dijous de 17:00h a 19:30h presentant DNI, NIE, passaport..., o a través de la web municipal www.cubelles.cat

 

La regidoria de Participació Ciutadana, que és qui organitza el procés participatiu, recomana que "a l’hora d’escollir les propostes a votar, es tingui en compte les necessitats que té el municipi i aquelles que poden aportar un benefici més global per a tota la ciutadania".

 

Les propostes finals se seleccionaran d’acord amb els vots obtinguts i als límits establerts, fent les combinacions necessàries per a arribar a la partida determinada per al procés de 150.000,00 €. Així doncs, s’escolliran aquelles propostes, la suma de les quals sigui la més propera al límit econòmic del procés, 150.000,00 €, sempre tenint en compte els vots obtinguts.

 


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023