Benvingut a l’espai d’informació i difusió de l’activitat contractual de l’Ajuntament de Cubelles. La finalitat d’aquesta pàgina és garantir la transparència i l’accés públic a la informació de tota aquella activitat relacionada amb la contractació pública.
Aquest espai es construeix a l’empara de l’art. 53 del Reial Decret Legislatiu 3/2011 de 14 de novembre pel que s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic que determina la obligatorietat dels òrgans de contractació de difondre la seva activitat i donar accés públic a la informació.
Poden trobar en aquest espai tota la informació relativa a les licitacions obertes o en curs i la documentació relativa a les mateixes, les contractacions programades, els contractes adjudicats, la modificació dels contractes i qualsevol altra informació de tipus general i mitjans de comunicació necessaris per relacionar-se amb l’Òrgan de Contractació.
El Servei de Contractació i Gestió Administrativa de l’Ajuntament de Cubelles és el departament tècnic responsable de la tramitació dels expedients de contractació de l’Ajuntament i entre les seves funcions en destaquem l’assessorament a la Corporació en les matèries de contractació administrativa, col.laboració amb els diferents serveis municipals en orientació contractual, assistència a la Mesa de Contractació i la gestió completa d’aquesta activitat.
Servei de Contractació i Gestió Administrativa
Dades de contacte
c. Joan XXII, 30-32, planta baixa
08880 Cubelles
Tf. 93 8950300 ext. 504
contractacio@cubelles.org
Organització
Cap del Servei: Carme Saladié i Forasté
Administratiu: Jose Hinojosa González
Auxiliar: Reyes Solé Fernández
Horari
Hivern (octubre a maig): de dilluns a divendres de 8 a 14:30h. i dijous de 17: a 19:30h.
Estiu (juny a setembre): de dilluns a divendres de 8 a 15h.