Turisme enceta la temporada estival amb novetats

19 de juny de 2015


S’està portant a terme el desenvolupament de la campanya sobre l’app Cityexperience



La regidoria de Turisme engega a partir del 30 de juny tot el paquet d’accions turístiques de la temporada d’estiu. Les principals són la obertura diària del Punt d’Atenció Turística de la Platja (excepte dilluns) en horari de mati i tarda, mentre que l’oficina de Turisme de la plaça del Castell obre de dilluns a dissabte.

 

Durant la temporada d’estiu el servei d’atenció i difusió turística del municipi ofereix servei tots els dies de la setmana, inclosos els festius. A més a més proporciona els següents serveis:

  • Informació turística sobre Cubelles i la comarca del Garraf.
  • Atenció personalitzada i en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.
  • Tramitació d'enviaments de material turístic
  • Venda de productes turístics

Novetats de la campanya 2015

Enguany des de Turisme, aprofitant l’inici de la campanya d’estiu s’ha iniciat la comercialització de nous productes turístics del municipi. Concretament es tracta de tres models de postals de Cubelles. Dues corresponen al municipi de Cubelles i la tercera al Penedès Marítim.

 

Altrament, també s’ha iniciat la campanya de difusió d’adhesius amb codi QR pels establiments adherits a City Experience Penedès Marítim. City Experience és l’aplicació per a mòbils del Penedès Marítim de promoció turística i de serveis.

 

Actualment l’APP compta amb més de 300 establiments adherits entre Cubelles i Cunit i ha iniciat la seva difusió per Subirats i Castelldefels.


  • Postals Cubelles estiu 2015
  • City Experience
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023