Trobada de Plaques dissabte a Cubelles

23 de març de 2006



Es presentarà la nova placa de cava de Soler-Jové com a acte commemoratiu de la inauguració de les noves dependències de l´Exposició Permanent del clown Charlie RivelAquest dissabte, 25 de març es presentarà la nova placa de cava de Soler-Jové com a acte commemoratiu de la inauguració del museu Charlie Rivel. L’acte tindrà lloc durant l’intercanvi de plaques de cava que s’ha organitzat, de les quatre a les vuit del vespre, al centre social.

Coincidint amb la inauguració de les noves dependències de l´Exposició Permanent del clown Charlie Rivel, el dibuixant i artista sitgetà Joan Soler-Jové ofereix una exposició sobre el fill il•lustre de Cubelles que es podrà visitar fins el 31 de març, a la sala d’exposicions del Centre Social, situat al carrer Joan Roig i Piera.

L´artista exposa tot el seu patrimoni pictòric i literari, després de més de quatre dècades seguint la trajectòria del clown cubellenc. Soler-Jové va encetar, just després de la seva mort, els memorials a Charlie Rivel, després d´haver-li organitzat en vida diversos homenatges arreu de Catalunya i Europa.

Joan Soler-Jové i l´Ajuntament de Cubelles treballen plegats en diferents projectes de promoció d´en Rivel. El proper serà una exposició, similar a la que es pot veure aquests dies a Cubelles, a la vila agermanada d´Arles de Tec, al voltant de Sant Jordi. La població del Vallespir prepara una setmana dedicada al món del circ i, especialment, al fill més il•lustre de la vila cubellenca




  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023