Torna el parc de Nadal

18 de desembre de 2012


Els dies 27, 28 i 29 de desembre al pavelló Poliesportiu estarà obert totes les tardes per a infants d’entre 2 i 12 anys




La 4a edició del Parc de Nadal, que com cada any tindrà lloc al pavelló del Poliesportiu municipal, tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 de desembre, de 16:30 a 20:00h. Els infants, d’entre 2 i 12 anys, podran gaudir de les activitats que trobaran al recinte. A més, com a principals novetats, aquest any hi haurà animacions infantils cada tarda dins del Parc de Nadal, i una fira amb més de 20 parades on es podran comprar productes artesanals.
 
L’edició d’enguany també comptarà amb l’assistència del patge de SSMM els Reis Mags d’Orient, que recollirà les cartes dels nenes i nenes el dia 29 de desembre. Precisament, durant la celebració del Parc es recolliran joguines noves o en bon estat que els Reis Mags faran arribar als nens que les necessitin.
 
Les activitats d’enguany estaran centrades en la ludoteca infantil amb inflable, llits elàstics, inflable, circuit de karts a pedals, jocs gegants, tenis taula, tallers de manualitats i taller de maquillatge. Com a activitats puntuals, el dia 27 a les 18:30h, hi haurà l’animació infantil amb “Karibú: Cançons i danses per un món més just”. El 28, a les 18:30h. el grup Fefe i Companyia, amb animació infantil i jocs. Finalment, el 29, a més del patge real, també hi haurà animació infantil amb el grup Ail’as.
 
El preu de l’entrada és de 3 € al dia, que només han d’abonar els infants de 2 a 12 anys.


  • Cartell parc de nadal 2012
  • 2012 parc nadal ditpic2
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023