Nova sortida al teatre el 24 de febrer
17 de febrer de 2005
La sortida cap el Villaroel Teatre està programada pel dijous 24 de febrer a les 7 de la tarda.El cicle Anem al teatre que organitza la regidoria de Cultura ha programat pel dijous 24 de febrer una sortida per assistir a la representació d’"Almacenados", obra escrita per David Desola i interpretada per José Sacristán i Carlos Santos.
L’obra explica la història d’un encarregat a punt de jubilar-se i d´un jove que han agafat per substituir-lo. Dues personalitats totalment diferents que es veuen obligades a conviure durant cinc dies en un magatzem buït on, aparentment, mai no passa res.
El pas del temps en un rellotge desajustat, l’incòmode silenci entre dos desconeguts obligats a compartir un espai, la desesperació de l’espera, el conflicte generacional entre els dos personatges, i el pes d’una gran mentida. Tot això anirà forjant entre ells un vincle indestructible que els unirà per a sempre.
La sortida per assistir al Villaroel Teatre està programada pel dijous 24 de febrer, a les 7 de la tarda.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles