Cubelles estarà representada al raid Maroc Challenge

11 d'abril de 2014


La pilot cubellenca Laura Díaz i la seva companya de pilotatge Enri López lluiran les marques Cubelles tot un món i Penedès Marítim



Les pilots Laura Díaz i Enri López, arrenquen avui la seva aventura per la Maroc Challenge, un raid que es corre pel país nord africà i que té un component solidari. L’Ajuntament de Cubelles, a través de les marques turístiques Cubelles tot un món i Penedès Marítim ha donat suport a l’aventura de les dues dones. La participació de l’equip es podrà seguir diàriament als espais esportius de Ràdio Cubelles.

 

El suport de Cubelles es va escenificar aquesta setmana amb el lliurament de material promocional de les dues marques turístiques, a càrrec de l’Alcaldessa, Mònica Miquel, i la regidoria de Dinamització Econòmica i Turisme, Anna Martínez, a les que van acompanyar altres representants municipals.

 

La Maroc Challenge  és un raid de baix cost que es corre amb vehicles clàssics. La cubellenca Laura Díaz, juntament amb la seva companya de pilotatge Enri López, correran amb un Jeep del 1994 preparat per a l’ocasió. En total recorreran 2.000 km des de Jumilla (Múrcia) fins a Sidi Kauoki (Marroc). La prova té un component solidari, ja que contempla diversos actes amb la comunitat local.

 

La carrera es podrà seguir on line, i Ràdio Cubelles farà un seguiment diari de l’aventura de l’equip cubellenc als seus espais informatius. 


  • L'equip de la Maroc Challenge posa amb les autoritats locals
  • Laura Díaz i Enri López
  • Mapa Maroc Challenge

Enllaços relacionats

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023