Comença la LXIII edició del Campionat d´Espanya de Patí a Vela

8 d'agost de 2006



El Club Marítim Cubelles també organitza la primera edició del torneig júniorDes del 7 fins al 12 d´agost, les aigües de Cubelles acullen la 63a edició del Campionat d´Espanya de Patí i el primer en categoria júnior. El campionat, patrocinat per l´empresa de transport Spain-Tir, està organitzat pel Club Marítim Cubelles i compta amb prop d´un centenar d´embarcacions participants.

Aquesta és una modalitat nàutica amb embarcacions sense timó que des del Club Marítim Cubelles han promogut històricament. De fet, l´entitat cubellenca s´ha convertit en una gran pedrera d´aquesta modalitat. El Comodoro, Jordi Ubach, responsable de l´àrea nàutica del club, ha valorat com a "fet històric" la celebració de la primera edició del torneig júnior "que sempre hem promocionat. És orgull que comptin amb nosaltres per aquesta primera edició".

La primera regata es va iniciar el dilluns 7 d´agost, a les 3 de la tarda. Els participants, gairebé un centenar provinent de tots els racons d´Espanya, tot i que principalment de Catalunya, València i Andalusia, van anar arribant a les instal·lacions al llarg del matí i van passar la precepctiva homologació de veles i màstils.

"Hi ha previstes 6 proves, de dilluns a dissabte", explica Ubach, que confia en situar algun dels onze regatistes del club entre els llocs de podi. "Dos o tres poden tenir possibilitats de ser campions d´Espanya", conclou.

Ràdio Cubelles (107,5 FM), emissora oficial del campionat, farà un seguiment dels resultats esportius d´aquest campionat al llarg de la seva programació, especialment als informatius del migdia (13,45 h.)


Pots accedir al diari del campionat fent clic
aquí

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023