Canvi de funcionament de la Bústia del Consumidor

9 de gener de 2007



Dimecres comença a funcionar l´OMIC (Oficina Municipal d´Informació al Consumidor)Es canvia el funcionament en la gestió del servei de la bústia del consumidor amb la creació de l’Oficina Municipal d´Informació al Consumidor (OMIC), que començarà a funcionar aquest dimecres. El servei, que fins ara s’oferia a través de l’Oficina de Turisme, canvia degut al creixement de consultes i demandes sobre consum. Segons les darreres dades, durant aquest l’any 2006 es van tramitar fins a 150 expedients.

Les consultes, que es tramitaven a través de l’Oficina de Consum ubicada a l’Oficina de Turisme, s’enviaven als tècnics de la Diputació per a la seva resolució. El fet que el tràmit fos indirecte provocava una resposta a llarg termini. A partir del proper 10 de gener, amb la incorporació d’un tècnic especialista en consum, s’espera aconseguir agilitat en el servei i una resposta més immediata a les consultes.

D’aquesta manera, el servei de consultes i demandes sobre consum s’oferirà els dimecres a través de l’Ajuntament de Cubelles. Així, les persones que requereixin del servei hauran d’omplir primerament uns impressos que hauran de sol·licitar des de l’OPIC (Oficina de Participació I Informació Ciutadana) i portar la documentació adjunta oportuna referent a la reclamació. Un cop s’ompli la sol·licitud s’iniciarà el procés de tramitació amb les pertinents entrevistes concertades amb els afectats.

Pel que fa als canvis de sistema de gestió, els tràmits s’agilitzaran amb la posada en marxa d’aquest servei a nivell local, que també introduirà la mediació de conflictes per intentar solucionar la problemàtica abans d’arribar a la junta arbitral de consum.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023