L'Ajuntament de Cubelles es manifestarà contra el peatge de la C-32

28 de març de 2019


El govern s'adhereix a la marxa lenta convocada el 12 d'abril per la Xarxa de Mobilitat Penedès-Garraf i amb la presència del Pacte del Penedès Marítim



L’Ajuntament de la vila es manifestarà el proper 12 d’abril a favor de la supressió del peatge de Cubelles a la C-32 i contra l’elevat preu de la barrera als túnels del Garraf. D’aquesta manera, el govern local s’adhereix a la marxa lenta convocada per les diferents entitats i organismes que integren el Pacte del Penedès Marítim, conjuntament amb col·lectius que treballen a favor de la mobilitat del territori, com la Plataforma per la Mobilitat de Cubelles, la Xarxa de Mobilitat Penedès-Garraf i la Coordinadora de Calafell.     

 

La caravana de vehicles sortirà d’El Vendrell a les 18.00 h. en direcció a Sitges per la C-31 i retornarà per la C-32 fins a arribar a Vilanova i la Geltrú. Es tracta de la primera d’una sèrie d’accions que s’estan programant arran de la recent visita a la capital del Baix Penedès del conseller de Territori, Damià Calvet, on va manifestar la impossibilitat d’accedir a una rebaixa del peatge dels túnels del Garraf i la supressió del de Cubelles-Cunit.        


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023