1372/2017 - Subministrament de material d'oficina i consumibles per a l'Ajuntament de Cubelles - Lot 1: material d'oficina
Descripció
L'objecte del present contracte és el subministrament de material d'oficina i consumibles per a l'Ajuntament de Cubelles, d'acord amb les condicions i especificacions tècniques que s'estableixen al Plec de Prescripcions Tècniques i al Plec de Clàusules Administratives Particulars que han de regir la contractació. A efectes de l'adjudicació, es divideix en els següents lots:
- Lot 1: Material d'oficina
- Lot 2: Paper fotocopiadora
- Lot 3: Consumibles informàtics
- Lot 4: Sobres, paper de carta i carpetes d'expedient
- Lot 5: Segells i coixinets de recanvi
I, en concret, el present contracte fa referència al Lot 1 (material d'oficina).
La durada del contracte s'estableix en 1 any. Es podrà acordar una pròrroga anual, sent la duració màxima del contracte de 2 anys.
Objecte Contracte major de subministrament de material d'oficina i consumibles per a l'Ajuntament de Cubelles - Lot 1: material d'oficina. (Contracte núm. 1372/2017)
Base de licitació 7.851,24.-€ (IVA exclòs)
Acord inici expedient:17 de març de 2017
Preu d'adjudicació:9.500,00.-€ (IVA inclòs - tipus aplicable: 21%)