S´aprova el conveni per canalitzar el torrent de Santa Maria

19 de desembre de 2002



El conveni de col·laboració implica a l’ACA, i als ajuntaments de Cubelles i Vilanova El ple de dilluns va aprovar un conveni de col·laboració entre l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i els Ajuntaments de Cubelles i Vilanova i la Geltrú pel condicionament i canalització del torrent de Santa Maria entre la carretera C-31 i la desembocadura

Josep Marcillas, alcalde de Cubelles, va manifestar que es tracta de la segona fase de les obres de canalització i condicionament del Torrent de Santa Maria i que “la primera fase de les obres es va aprovar però encara falta portar-la a terme”. El condicionament del torrent es realitza en dues fases: la primera fase compren el tram entre la carretera i la via del tren i la segona fase el tram entre el tren i la desembocadura. L’alcalde de Cubelles va aclarir que l’Agència Catalana de l’Aigua ha cregut convenient iniciar primer la segona fase: “Sorgia la necessitat de portar a terme la segona fase però es dubtava entre començar la primera o la segona. L’ACA ha cregut convenient començar la segona fase, el tram entre el tren i la desembocadura, per donar sortida a les aigües”.

El següent pas és passar a la licitació per poder adjudicar les obres i es preveu que puguin començar a finals del primer trimestres del 2003. El cost de les obres ascendeix a 4.005 euros; un 50% del cost l’assumeix l’ACA i el 50% restant corre a càrrec de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023