Nova jornada de tramitació del DNI, el 21 de novembre

17 d'octubre de 2007



Degut a l´èxit de la convocatòria anterior es proposa una nova dataDegut a l’èxit de la darrera convocatòria per a la tramitació del DNI, s’avança la data en què un grup rural del Ministeri de l´Interior es desplaci a Cubelles per realitzar la primera inscripció o la renovació del DNI.

El proper dia 21 de novembre la comissaria de la Policia Local de Cubelles acollirà una nova jornada de tramitació del DNI limitada a 100 persones. Per poder-hi assistir cal demanar hora directament a la comissaria de la Policia Local, o a través del telèfon 93 895 01 32.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA TRAMITACIÓ DEL DNI

DOCUMENTACIÓ:

PER A LA PRIMERA INSCRIPCIÓ
Per a sol•licitar l’expedició del DNI, és imprescindible la presència física de la persona a qui se li ha d’expedir, l’abonament de les taxes legalment establertes en cada moment i la presentació dels següents documents:
• Certificació literal del naixement expedit pel Registre Civil corresponent. Només seran admeses les certificacions expedides amb una antelació màxima de 3 mesos a la data de presentació de la sol•licitud d’expedició del DNI.
• Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol•licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona.
• Certificació o volant d’empadronament de l’Ajuntament on el sol•licitant tingui el seu domicili, expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol•licitud del DNI.

PER A LA RENOVACIÓ
La renovació es portarà a terme mitjançant la presencia física del titular del Document, que haurà d’abonar la taxa corresponent i presentar els següents documents:
• Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol•licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona.
• DNI anterior.
• En el cas de canvi de domicili, respecte del que figuri en el Document anterior, Certificat o volant d’empadronament (expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol•licitud del DNI.
• En el cas de variació de dades de filiació, Certificat del Registre Civil.
• La pèrdua, sostracció, destrucció o deterioració del document, comportarà l’obligació del seu titular de proveir-se immediatament d’un duplicat, que serà expedit en la forma i amb els requisits indicats per a la renovació, pel que haurà d’aportar-ne una fotografia més, que, junt a la seva signatura i la impressió dactilar, servirà de comprovació de personalitat.

Per a més informació, o per demanar hora pel proper 21 de novembre, us podeu adreçar directament a la comissaria de la Policia Local(c/Arles de Tec s/n), o al telèfon 93 895 01 32.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023