La cubellenca Laura Díaz participa del Raid femení Toyota

6 de juliol de 2006



Des dels inicis, aquest raid té molt present un contingut mediambiental i de suport a ONG´s ecologistes. La cubellenca Laura Díaz va participar al Raid femení de Toyota disputat del 27 de juny al 1 de juliol. En aquesta edició el recorregut va vorejar la línea que separa Espanta i Portugal.

Enguany s’ha portat a terme la setena edició, una iniciativa que serveix per demostrar que les dones són igualment competitives en el món del 4x4, i d’aquesta manera demostrar que tothom pot gaudir al volant d’aquest cotxes. Des dels inicis aquest raid també té molt present un contingut mediambiental i de suport a ONG´s ecologistes. D’aquesta manera al finalitzar cada etapa es realitzava alguna actuació per ajudar a diferents ONG’s.

En aquest Raid hi participen un total de 20 dones escollides entre més de 600 aspirants arribades de tot Espanya. El primer contacte es va fer per Internet on les dones interessades havien d’omplir un formulari i a la vegada contestar un test amb diferents temàtiques des de història de Toyota com ara problemes d’orientació. Un cop superat aquest pas es van convocar dos punts de reunió, que es van establir a Madrid i a Lleida, i on es van desenvolupar les últimes proves de selecció entre les 200 dones que hi van prendre part en cadascuna de les localitats. D’aquí es va formar l’equip de 20 dones que van participar al Raid, entre les quals va quedar seleccionada la Cubellenca Laura Díaz; a més, també hi va participar la Vilafranquina, Marta Rovira.
En total, de les 20 dones que composaven el raid, 7 eren catalanes un fet que va sorprendre a l’organització.

Tot i que no era una competició, totes les participants volien demostrar que dominaven la conducció del tot terrenys. El premi per les 20 dones escollides era precisament la participació en aquest raid on han passat una setmana al volant d’un 4x4 i a més han ofert la seva ajuda a ONG’s mediambientals amb les seves tasques de protecció de la natura.

Les bases per participar d’aquesta aventura es publicant tots els anys a la pàgina web de Toyota i a les principals revistes especialitzades en el món dels 4x4.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023