El CF Cubelles va fer un meritori paper a la final de la Copa Catalunya amateur, tot i caure als penals

26 d'agost de 2019


L’Alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll, va seguir el partit en directe des de l’Estadi municipal de Palamós, i va felicitar els jugadors al final del partit



La històrica final de la Copa Catalunya Amateur, que va disputar el CF Cubelles dissabte al municipal de Palamós, va caure de mans del CF Parets. Els cubellencs van fer un excel·lent partit, arribant al final dels 90’ amb empat a 2, però van caure a la fatídica tanda de penals (4-2).

 

L’Alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll, en representació del Consistori, va felicitar personalment als jugadors al final del partit, en una trobada que va tenir lloc al mateix vestidor. Fonoll els va agrair el gran paper fet en aquesta competició, que se suma a la que ja van realitzar la temporada passada i que va culminar amb l’ascens a 2a Catalana, i els hi va lliurar una figura d’en Charlie Rivel en record d’aquesta històrica final. Per la seva banda, el CF Cubelles va obsequiar a l’Alcaldessa amb una samarreta commemorativa dels 50 anys de l’entitat, amb el seu nom a l’esquena. 

 

A la mitja part, als micròfons de Ràdio Cubelles, l’Alcaldessa Rosa Fonoll destacava la importància de la cita per l’esport cubellenc “perquè és la primera vegada que el CF Cubelles, en 50 anys d’història, arriba a una final d’aquesta competició. Tant si guanyen com si no, el premi ja el tenen. Només la satisfacció i l’esforç que representa que comporta és un mèrit molt gran, tant pel club, els jugadors, seguidors i tothom”.

 

Des de l’Ajuntament de Cubelles felicitem a l’entitat del CF Cubelles, directiva, jugadors i seguidors pel gran èxit que representa aquesta final per a l’esport local, així com al CF Parets per la seva victòria.  

 


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023