El 4 de febrer es presenta el Pla d’Acció Municipal
27 de gener de 2013
L’acte tindrà lloc al cinema Mediterrani a les 19h. i serà emès en directe per Ràdio Cubelles
El Govern municipal (ICV-EUiA, PSC, CiU i EC-FIC) presentaran el Pla d’Acció Municipal (PAM) a la ciutadania en una sessió informativa que tindrà lloc el proper 4 de febrer a les 19h. al cinema Mediterrani.
Es tracta d’un dels primer compromisos del nou Govern, que va assegurar que abans de 30 dies presentarien el document a la ciutadania. El PAM és el principal instrument de planificació estratègica de l’acció del Govern, el full de ruta de la gestió municipal i l’instrument on es marquen les prioritats dels diferents pressupostos municipals durant el mandat. En aquesta nova etapa iniciada es posa l'accent sobre la visió estratègica del municipi, la modernització de l’administració i l’impuls d’una nova manera de governar basada en la complicitat amb tota la ciutadania.
Aquest full de ruta marca les següents prioritats:
· Fomentar l’activitat comercial i turística.
· Impulsar les polítiques d’ocupació.
· Millorar les instal·lacions esportives i educatives, fomentant l’esport de base.
· Oferir els serveis sòcio-sanitaris necessaris per a la gent gran.
· Adequar els espais públics i carrers tenint en compte l’accessibilitat de tota la ciutadania.
· Optimitzar i millorar l’eficiència interna de l’Ajuntament i els espais municipals.
· Suport i treball conjunt amb les entitats i amb la ciutadania del municipi, fomentant la cultura, l’educació en valors i el civisme.
· Potenciar Cubelles com a municipi verd i sostenible, impulsant polítiques d’estalvi energètic.
· Adequar el projecte del Centre d’Informació i Assessorament de les dones.
· Pla integral d’estalvi econòmic.