S’obren al públic les noves pistes de frontó

31 de març de 2010


A partir de l’1 d’abril, els usuaris podran llogar el nou equipament esportiu adreçant-se a les oficines de la regidoria d’Esports que hi ha a l’entada del Poliesportiu municipal



Les obres de reparació a les dues pistes de frontó al Poliesportiu municipal han finalitzat. L’equipament esportiu patia acumulacions d’aigua al terreny de joc i el Consistori va instar a l’empresa encarregada de la construcció a reparar-ho. Un cop resolt aquest petit contratemps, ja es podran llogar les pistes a partir de l’1 d’abril.
 
Els nous frontons, que tenen la mateixa orientació que els antics, estan envoltats per una tanca metàl·lica amb una porta d’accés a l’extrem del nou pavelló. Tot el recinte disposa d’una il·luminació ambiental, a més de les lluminàries de les pistes. Una xarxa tanca la instal·lació per dalt i pel frontal de la paret de joc, de tal manera que es minimitza el número de pilotes que poden escapar-se de la pista. També s’ha fet un passadís perquè els jugadors i les jugadores del futbol vagin dels vestidors de l’estadi Josep Pons i Ventura al camp de futbol petit. Tot el perímetre de la instal·lació està envoltat per una tanca de dos metres d’alçada i tots els accessos estan il·luminats degudament. A més, els accessos s’han cobert amb grava, de tal manera que les persones usuàries de la instal·lació puguin accedir-hi còmodament.
 
 

  • Frontons web
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023