Publicat el calendari de preinscripcions a les llars d’infants
14 d'abril de 2013
La preinscripció serà entre el 6 i el 17 de maig i la matrícula entre el 10 i el 14 de juny
Entre els dies 6 i 17 de maig es poden presentar sol·licituds per obtenir una plaça per a les llars d’infants municipals. Les persones interessades poden adreçar-se al centre escollit en primera opció, ja sigui la Llar d’infants municipal La Draga (c. Doctor Darius Huguet, 1) o la Llar d’infants municipal L’Estel (c. Josep Mestres, 29). L’horari per presentar les sol·licituds dins d’aquest període és els dilluns, dimecres i divendres, de 10:00 a 11:00h., i els dimarts i dijous, de 15:30 a 16:30h.
El calendari complert, així com la documentació que cal presentar, es poden consultar al web municipal, dins l’apartat de Preinscripcions, accessibles de la portada del web www.cubelles.cat.
Un cop tancat el període de sol·licituds, el 27 de maig es publicaran les llistes baremades, obrint-se un període de tres dies (fins el 30 de maig) per a presentar al·legacions. El mateix 30 de maig, a les 18,30h. al Centre Social, tindrà lloc el sorteig públic per establir l’ordre definitiu i les llistes de l’alumnat admès es publicaran al web municipal el 5 de juny. Un cop completat aquest procés, entre el 10 i el 14 de juny es podrà formalitzar la matrícula, cobrint-se les preinscripcions no formalitzades amb la llista d’espera.
Les dues llars d’infants han programar una jornada de portes obertes adreçada a les famílies, perquè coneguin les instal·lacions i el funcionament dels centres. L’Estel la realitzarà el proper 30 d’abril, de 17:15 a 19h., mentre que La Draga serà el 2 de maig en el mateix horari.
En total, l’Ajuntament de Cubelles oferta per al curs 2013-2014 un total de 112 places, distribuïdes de la següent manera:
Llar d’Infants La Draga
P0: 16 places lliures
P1: 24 places lliures
P2: 33 places lliures
Llar d’Infants L’Estel
P1: 12 places lliures
P2: 27 places lliures