Nova jornada de tramitació del DNI, el 24 de novembre
11 de novembre de 2008
La sessió de tramitació del DNI electrònic està limitada a 40 persones. El nou document incorpora un xip que conté la signatura electrònica i permet acreditar signar digitalment documents electrònics, atorgant-los una validesa jurídica equivalent a la que proporciona la signatura manuscrita.
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA TRAMITACIÓ DEL DNI
PER A LA PRIMERA INSCRIPCIÓ
Per a sol·licitar l’expedició del DNI, és imprescindible la presència física de la persona a qui se li ha d’expedir, l’abonament de les taxes legalment establertes en cada moment i la presentació dels següents documents:
· Certificació literal del naixement expedit pel Registre Civil corresponent. Només seran admeses les certificacions expedides amb una antelació màxima de 3 mesos a la data de presentació de la sol·licitud d’expedició del DNI.
· Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol·licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona (es recomana que no siguin de fotomaton, ja que ocasionen problemes).
· Certificació o volant d’empadronament de l’Ajuntament on el sol·licitant tingui el seu domicili, expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol·licitud del DNI.
· 6,80 euros.
PER A LA RENOVACIÓ
La renovació es portarà a terme mitjançant la presencia física del titular del Document, que haurà d’abonar la taxa corresponent i presentar els següents documents:
· Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol·licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona es recomana que no siguin de fotomaton, ja que ocasionen problemes).
· DNI anterior.
· En el cas de canvi de domicili, respecte del que figuri en el Document anterior, Certificat o volant d’empadronament (expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol·licitud del DNI.
· En el cas de variació de dades de filiació, Certificat del Registre Civil.
· La pèrdua, sostracció, destrucció o deterioració del document, comportarà l’obligació del seu titular de proveir-se immediatament d’un duplicat, que serà expedit en la forma i amb els requisits indicats per a la renovació, pel que haurà d’aportar-ne una fotografia més, que, junt a la seva signatura i la impressió dactilar, servirà de comprovació de personalitat.
· 6,80 euros.
COM DEMANAR HORA? :
· Trucar al telèfon 93 895 01 32 - POLICIA LOCAL -
· Personar-se a la Prefectura de la Policia Local al C. Arles de Tec, s/n.