La regidoria de Participació Ciutadana convoca divendres una nova jornada sobre associacionisme al m
19 de novembre de 2007
L´acte tindrà lloc al Cinema Mediterrani a les 7 de la tardaLa regidoria de Participació Ciutadana ha convocat a les entitats locals a una nova sessió de treball al voltant de l´estudi sobre el teixit associatiu de Cubelles, que s’està realitzant des del passat mes de juliol. L´acte tindrà lloc divendres, 23 de novembre, a les 7 de la tarda al Cinema Mediterrani.
Després d´haver completat la primera fase de les tres de les que es composa l´estudi, la de presentació i recollida de les dades aportades per les entitats i associacions, l´estudi entra en la segona fase. Aquesta té per objecte la posada en comú de les dades extretes, abans que en la darrera etapa del treball es presentin les conclusions finals.
El proper divendres es durà a terme, a l’inici de la jornada, una ponència que aportarà elements de reflexió per al posterior debat en grups sobre la situació actual de les associacions de Cubelles i les possibles accions de millora que podrien impulsar-se, bé des de l’organització municipal, bé des de les pròpies entitats i col·lectius. La jornada arrencarà amb una presentació, a càrrec de M. Lluïsa Romero i Tomàs, Alcaldessa de Cubelles, i Xavier Grau i Roig, Regidor d’Hisenda, Planificació i Serveis Externs, Participació Ciutadana i Comunicació.
A continuació, el Sr. Joan Manuel Parisi, del Secretariat d’Entitats de Sants-Hostafrancs- La Bordeta SESHB, realitzarà una ponència sobre l’associacionisme. Seguidament es presentaran les principals línies de diagnosi del teixit associatiu de Cubelles, a càrrec d’Eidos-Dinamització Social, abans de passar a un taller participatiu sota el títol de Com millorar el teixit associatiu de Cubelles?. La jornada acabarà amb un plenari en que s´exposaran els resultats.

Ajuntament de Cubelles
- Plaça de la Vila, 1
- 08880 Cubelles