Fins el 9 de maig es poden presentar ofertes a la subhasta de dos terrenys
2 d'abril de 2013
Els dos solars havien acollit antigament les escoles i la consulta del veterinari municipal, al carrer Joan Pedro i Roig
L’Ajuntament obre la subhasta pública per vendre el solar del carrer Joan Pedro i Roig que havia acollit l’edifici de l’antic veterinari. Amb aquesta operació preveu ingressar uns 200.000 €. El Consistori detalla que són dos solars corresponents a les finques del número 20 i 22 del carrer Joan Pedro i Roig, on fins fa un any i mig aproximadament encara hi havia un edifici que va ser enderrocat per a causa del seu mal estat.
El preu de sortida serà de més de 66.000€ pel terreny de 100 m2 i el solar de 231 m2 partirà d’un mínim de més de 106.000€. Es podrà optar a la compra de tots dos terrenys però les ofertes hauran de presentar-se per separat. Tota la informació del procés es troba al perfil del contractant.
Les ofertes es poden presentar fins el 9 de maig al registre general de l’Ajuntament (OPIC). L’altra finca propietat municipal és la situada al carrer Major, cantonada amb el carrer de la Pau, que també va ser enderrocada fa un any i mig. En aquest cas, el Consistori hi preveu una futura ampliació de les instal·lacions de l’Ajuntament.