Comencen els Tallers de Memòria

8 d'octubre de 2007



L´activitat, organitzada per la regidoria de Serveis a les Persones, s´imparteix en 10 sessions que finalitzaran la primera setmana del mes de desembreAvui comencen els “Tallers de Memòria”, organitzats per la regidoria de Serveis a les Persones. El taller, adreçat a les persones que pateixen sovint lapsus de memòria, s´imparteix en 10 sessions que finalitzaran la primera setmana de desembre.

L´activitat s´impartirà els dilluns d’11 a 12h, es farà el taller d´Iniciació a la Memòria, i de 12 a 1h, el Taller de Continuació.

La psicòloga Míriam Costa, responsable d’aquest tallers, ha explicat que "un dels objectius que persegueix aquest taller és ensenyar a diferenciar entre la pèrdua de memòria, des del punt de vista patològic, i els hàbits que té molta gent de no prestar atenció"

Les persones interessades en aquesta activitat, que és gratuïta, cal que s´adreçin a la Regidoria de Serveis a les Persones, al carrer Narcís Bardají número 12, situada al costat de l´oficina de Recaptació.

  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC Ajuntament de Cubelles
  • Plaça de la Vila, 1
  • 08880 Cubelles
  • Fax 938951023